Trening personalny

Trening personalny

Trening na miarę Twoich potrzeb. Podczas treningu personalnego, trener personalny pracuje tylko z jedną osobą w taki sposób, aby szybko osiągnęła zamierzone rezultaty. Po konsultacji dotyczącej celów treningowych opracowywany jest specjalny, indywidualny program treningowy dostosowany do potrzeb i możliwości ćwiczącego – bierzemy pod uwagę upodobania, kondycję, budowę i cel  (SPALANIE, RZEŹBA, KONDYCJA, WITALNOŚĆ, CIAŁO I UMYSŁ). Trener cały czas czuwa nad prawidłowością wykonywanych ćwiczeń i w razie potrzeby eliminuje błędy. Motywuje do większej pracy i wysiłku, dzięki czemu ćwiczenia są bardziej efektywne i bezpieczne niż standardowe treningi. Każdy trening jest wzbogacany o nowe elementy w celu wyeliminowania monotonii i większej mobilizacji do osiągnięcia wymarzonej sylwetki i formy.

ytg5

Kto powinien skorzystać z oferty treningu personalnego:

  • osoby, którym zależy na szybkim osiągnięciu celu,
  • osoby początkujące, które pod bacznym okiem trenera nauczą się poprawnego wykonywania wszystkich ćwiczeń, dowiedzą się o zasadach treningu i poznają swoje ciało,
  • osoby zaawansowane, trenujące od dłuższego czasu, ale narzekające na brak satysfakcjonujących efektów,
  • osoby potrzebujące konkretnych ćwiczeń prozdrowotnych,
  • wszyscy powracający do ćwiczeń po dłuższej przerwie – indywidualna praca z trenerem pozwoli im na szybszy powrót do dawnej formy,
  • ludzie starsi, którzy powinni szczególnie uważać na intensywność treningu z uwagi na możliwość kontuzji,
  • wszyscy, którzy mają problemy z motywacją, wytrwałością i konsekwencją.

Trening stretchingowy to połączenie ćwiczeń rozciągających, rozluźniających, pilatesowych i niektórych pozycji jogi.

Trening stretchingowy obniża poziom stresu, poprawia krążenie i ogólną koordynację ciała. Powoduje zwiększenie zakresu ruchomości w stawach, wzmocnienie ścięgien, zwiększa wydolność mięśni, polepsza ich ukrwienie i odżywienie, a co za tym idzie szybszą ich regenerację, oraz rozluźnienie. 

Trening ogólnorozwojowy jest idealnym rozwiązaniem dla początkujących osób, które pragną poprawić swoją sylwetkę a następnie zbudować mięśnie i/lub spalić zbędną tkankę tłuszczową.

Trening ogólnorozwojowy różni się od innych treningów tym, że pobudza do pracy wszystkie partie mięśniowe. Łączy w sobie zarówno ćwiczenia złożone, jak i izolowane.

Intensywny trening odchudzający to interwałowy program ćwiczeń przeznaczony dla osób chcących szybko spalić zbędną tkankę tłuszczową, maksymalnie pobudzić metabolizm oraz poprawić swoją kondycję. Taki trening daje trzy razy lepsze efekty w odchudzaniu niż zwykle ćwiczenia kardio. Kluczem jest dobranie odpowiednich ćwiczeń dopasowanych do indywidualnych możliwości osoby ćwiczącej i wykonanie ich w konkretnych setach.
Intensywne treningi przynoszą korzyści jeszcze długo po zakończeniu ćwiczeń- nasz organizm spala kalorie po treningu, nawet wtedy gdy już odpoczywamy lub śpimy (do 24 godzin po treningu)!

Dzięki temu treningowi antycellulitowemu pożegnasz pomarańczową skórkę i przywitasz zgrabną sylwetkę- szczupłe uda bez cellulitu, jędrne pośladki i płaski brzuch! Podczas treningu skupiamy się na najbardziej problematycznych kobiecych partiach ciała: pośladki, uda, brzuch. To połączenie treningu spalającego (cardio) z treningiem rzeźbiącym wybrane „regiony” ciała.

Trening mający na celu przede wszystkim przygotowanie do bezpiecznego sezonu narciarskiego. Podczas treningu wzmacniane są te partie mięśniowe, które są szczególnie potrzebne podczas szaleństwa na stoku. Za nadrzędny cel stawiamy sobie zapobieganie kontuzjom, które w większości wynikają z braku przygotowania przed wyjazdem na narty.

  • Pojedynczy trening personalny

    120zł
  • 10 treningów personalnych

    1000zł