Podylas

Podylas – laser diodowy

LECZENIE GRZYBICY PAZNOKCI

Grzybica paznokci jest zakażeniem  spowodowanym przez różnego rodzaju grzyby. Tradycyjne leczenie za pomocą doustnych lub miejscowych preparatów powoduje często niepożądane efekty uboczne i jest w wielu przypadkach mało skuteczne. Leczenie jest długotrwałe może  potrwać rok lub więcej, a skuteczność wynosi od 40% do 80%.

Metoda laserowego leczenia grzybicy oparta jest na odparowaniu chorej warstwy płytki paznokcia na jego powierzchni oraz zabijaniu grzybów będących przyczyną choroby w głębszych warstwach paznokcia, co skutkuje złagodzeniem i wyleczeniem obecnych zmian.

S30 PODYLASTM jest laserem na ciele stałym emitującym światło o długości fali 1064nm. Impulsy lasera o wysokiej energii przenikają głęboko pod płytkę paznokcia. Dzięki zaawansowanej technologii efekt cieplny na tkance jest kontrolowany. Umożliwia to leczenie głębokich infekcji bez uszkodzenia otaczających tkanek. Skuteczność leczenia wynosi 92% we wszystkich typach grzybów.

btl-exilis-elite_cover1
  • Laserowe leczenie grzybicy paznokci

Zabieg jest wykonywany w 3 krokach:

1. obcięcie oraz spiłowanie paznokci dla polepszenia penetracji lasera
  2. naświetlanie laserem pionowo i poziomo
  3. końcowe naświetlanie wokół płytki paznokcia

Procedura powtarzana jest 3 razy. Zabieg jest bezpieczny, bezbolesny i  szybki. Na obydwu stopach trwa 15minut. Najczęściej jest wykonywany w 4 sesjach co 15 dni.

Nie wymaga dodatkowego leczenia farmakologicznego.

• Usunięcie grzybicy paznokcia
  • aktywne nowotwory,
  • przerośnięte blizny lub keloidy,
  • przyjmowanie leków immunosupresyjnych,
  • poparzenia słoneczne,
  • przyjmowanie leków światłoczułych,
  • ciąża

Można go wykonywać u diabetyków !

• 1 paznokieć

200zł