Lipoliza iniekcyjna

REDUKCJA TKANKI TŁUSZCZOWEJ / ZMNIEJSZENIE OBWODU CIAŁA

Metoda lipolizy iniekcyjnej, stanowi dziś doskonałą alternatywę dla tych wszystkich, którzy z powodu nadmiaru tkanki tłuszczowej odczuwają dyskomfort, a mimo wszystko nie chcą, lub nie mogą zdecydować się na zabieg chirurgiczny, jakim jest odsysanie tłuszczu (liposukcja). Preparat przenika z łatwością przez błony komórkowe do ich wnętrza, a podana w większych ilościach powoduje rozluźnienie struktury błon i w efekcie ich rozerwanie. Po wniknięciu do komórki tłuszczowej wywołuje rozpad nagromadzonych w niej trójglicerydów. Następnie wraz z powstałymi lipoproteinami jest transportowana do wątroby. Tam następuje ostateczny rozpad tłuszczów i ich wydalenie z organizmu.

botox-azzalur-toksyna-botulinowa-pawel-antonczak-beauty-fit
  • nadmiar tkanki tłuszczowej na brzuchu, pośladkach, udach, biodrach,
  • zlokalizowana poniżej żeber tkanka tłuszczowa; w okolicy tricepsu, kolan i pach
  • tłuszczaki,
  • usuwanie ginekomastii,
  • potrzeba wymodelowania sylwetki, brzucha.

Zabieg intralipoterapii polega na podaniu preparatu bezpośrednio do tkanki tłuszczowej poprzez iniekcje. Zabieg przeprowadzony tą techniką jest praktycznie bezbolesny (do roztworu dodawane jest znieczulenie) i trwa około 15 minut. Po zabiegu pacjent od razu wraca do codziennych czynności.

Po zabiegu odczuwa się są lekkie swędzenie, pieczenie oraz tkliwość miejsca poddawanego zabiegowi. Jest to normalna reakcja organizmu na zabieg i ustępuje samoistnie. Przez kolejne kilka dni widoczne może być zaczerwienienie i obrzęk. Tak jak przy wszystkich zabiegach iniekcyjnych po zabiegu mogą pojawić się krwiaki w miejscu iniekcji.

Efekt redukcji tkanki tłuszczowej można zaobserwować w czasie około trzech tygodni po każdym zabiegu. Efekty, jakie otrzymujemy po zabiegu to utrata 2-4 cm w obwodzie w miejscu podania preparatu. W przypadku niewielkiej ilości tkanki tłuszczowej wystarczy zwykle 1-2 zabiegów. Jeżeli natomiast tkanka tłuszczowa jest grubsza, ilość zabiegów jest większa. Satysfakcjonujący efekt uzyskujemy zazwyczaj po 3 – 4 zabiegach wykonywanych w odstępach co 3 – 4 tygodnie.

• nadwaga
  • ciąża
  • choroby nowotworowe
  • choroby wątroby i nerek