CoolTech Kriolipoliza

WYMRAŻANIE KOMÓREK TŁUSZCZOWYCH

Medyczne urządzenie CoolTech, to unikalna metoda modelowania sylwetki, która gwarantuje trwałą redukcję obwodu ciała, dzięki zjawisku kriolipolizy-wymrażania komórek tłuszczowych, dające rezultat porównywalny z liposukcją chirurgiczną.

Trwała redukcja tkanki tłuszczowej jest wynikiem długotrwałego (70 minut) schłodzenia komórek tłuszczowych do temperatury -8 stopni C. Chłodzenie tkanki tłuszczowej odbywa się pod pełną kontrolą zaawansowanych systemów urządzenia CoolTech. Następstwem tego procesu jest zainicjowanie lipolizy, czyli procesu rozpadu tłuszczu oraz stanu zapalnego, w wyniku którego uszkodzone komórki są usuwane z organizmu w drodze standardowych procesów metabolicznych. Zabieg kriolipolizy jest selektywny I bezpieczny – uszkodzeniu ulegają jedynie komórki tłuszczowe. Indywidualny czas potrzebny na usunięcie uszkodzonych komórek jest indywidualny I może trwać nawet do 12 tygodni. Z reguły jednak kończy się on po 6-8 tygodniach od zabiegu.

senses-clinic
  • dla wszystkich, którzy oczekują trwałego efektu odchudzania bez rekonwalescencji i zabiegu niewymagającego powtarzania.
  • zgromadzona tkanka tłuszczowa w okolicy brzucha, boczków, bioder, ud, pleców, ramion, łydek
  • podwójny podbródek

Przed zabiegiem

• 2-3 dni przed zabiegiem zwiększyć dawkę wypijanej wody do 2-3 l dziennie – dla pobudzenia układu limfatycznego
  • 24h przed I po zabiegu, na obszarze na którym jest wykonywany zabieg, nie stosować kremów, kosmetyków I leków miejscowych
  • należy unikać ciężko strawnych posiłków, ograniczyć picie kawy oraz alkoholu
  • wykonać 1-2 zabiegi drenażu limfatycznego. Jeśli ciało w miejscu zabiegowym jest twarde/ zbite, pozbawione dobrego krążenia krwi, należy wykonać 4-5 drenaży limfatycznych
  • nie opalać miejsca zabiegowego na 3 tygodnie przed zabiegiem
  • jeśli to możliwe, przez 24h przed zabiegiem należy unikać zażywania leków, które mogą zwiększyć ryzyko wystąpienia wynaczynienia
  • nie można wykonywać zabiegu w trakcie przyjmowania leków przeciwzapalnych. kuracja takimi lekami powinna być zakończona minimum 2 tyg przed zabiegiem. przez okres 3 tygodni po zabiegu nie powinno przyjmować się żadnych leków o działaniu przeciwzapalnym

Po zabiegu

• zwiększyć ilość wypijanej wody – dla pobudzenia układu limfatycznego oraz usunięcia zniszczonych komórek tłuszczowych
  • 24h po zabiegu należy unikać sauny, gorących kąpieli, basenu
  • nie opalać miejsca zabiegowego przez 3 tygodnie
  • w miejscu zabiegowym przez 4 tygodnie nie wykonywać zabiegów laserowych oraz IPL
  • Jeszcze lepszy rezultat uzyskasz wykonując po zabiegu CoolTech serię zabiegów Icoone, która nie tylko przyśpieszy wydalenie uszkodzonych komórek tłuszczowych, ale także zagwarantuje, że Twoja skóra doskonale dopasuje się do Twojej nowej sylwetki

UWAGA! Po zabiegu mogą pojawić się: rumień siniaki, wraz z lokalnym stanem zapalnym I łagodnym bólem, które stopniowo znikną do 48h. Zaburzenia czucia w obszarze zabiegu  trwające do 8 tygodni. Zaraz po zabiegu może pojawić się gorączka utrzymująca się do 24h po zabiegu.

Zabieg CoolTech poprzedza specjalny pomiar grubości tkanki tłuszczowej. Celem tego pomiaru jest odpowiednie zaprogramowanie parametrów urządzenia dla konkretnego przypadku.

Pierwszym etapem zabiegu jest tzw. Faza Zassania. Do wybranego obszaru zabiegowego przykładana jest szczególna mata anty-odmrożeniowa. Następnie smarowana jest ona specjalnym żelem, który ma za zadanie przewodzić zimno. Kolejnym krokiem podczas bezinwazyjnego zabiegu redukcji tkanki jest użycie głowicy chłodzącej. Skóra i tkanki podskórne zasysane są przez podciśnienie w związku z czym chłód jest aplikowany prosto do tkanki tłuszczowej. Co więcej użycie podciśnienia sprawia, że zabieg jest bardziej skuteczny i bezbolesny.

Drugim etapem jest faza chłodzenia. Tkanki tłuszczowe są ochładzane przez metalowe elementy znajdujące się w środku głowicy i generatory urządzenia CoolTech, które wpływają na szybki spadek temperatury tkanek nawet do – 8 stopni. Podczas zabiegu odchudzania kriolipolizą cały czas monitorowana jest temperatura co sprawia, że pozostałe komórki skóry właściwej nie zostają uszkodzone.

Ostatnim etapem zabiegu zamrażania tłuszczu jest faza metabolizmu – komórki tłuszczowe, które ulegają uszkodzeniu niską temperaturą są stopniowo usuwane z organizmu. W miejscu obszaru zabiegowego występuje przejściowy stan zapalny (do 24 godzin) niezbędny do procesu utylizacji uszkodzonych komórek, który trwa z reguły od 6 do 12 tygodni. Efekty widoczne są już po dwóch tygodniach, ale pogłębiają się do trzech miesięcy.

Zalecany odstęp między kolejnymi zabiegami: 8 tygodni na ten sam obszar, 4 tygodnie na pozostałe obszary.
W trakcie jednej sesji można wykonać zabieg maksymalnie na trzech różnych obszarach np. brzuchu i udach.

• niewydolność wątroby, serca, nerek
  • choroba Reynaud’a
  • pokrzywka na skutek silnego wyziębienia skóry
  • krioglobulinemia (uszkodzenie antyciał w niskich temperaturach)
  • hipoproteinemia
  • nietolerancja krioterapii
  • cukrzyca
  • gorączka, stany infekcyjne
  • ciąża lub karmienie
  • zapalenie skóry
  • egzema
  • choroby nowotworowe
  • chroniczna infekcja HIV, HCV itp.
  • choroby systemowe: toczeń rumieniowaty, zapalenie skórno-mięśniowe, twardzina
  • żylaki, zapalenie żył, zakrzepowe zapalenie żył
  • rozstępy i blizny w polu zabiegu
  • opalanie lub inny zabieg z wykorzystaniem UVA na 5 dni przed zabiegiem